Mölndals-Posten
Torsdag, 14 december 2017
Alexandra Karlsson tycker kundkontakten är det bästa med jobbet som fransstylist. ”Jag är personlig med mina kunder, vi ler och skrattar så vi gråter. Med det kommer fler konkurrenter hela tiden så det gäller att hålla i kunderna och göra ett bra jobb”, säger hon.
Foto: Lotta Nyvall
Alexandra Karlsson tycker kundkontakten är det bästa med jobbet som fransstylist. ”Jag är personlig med mina kunder, vi ler och skrattar så vi gråter. Med det kommer fler konkurrenter hela tiden så det gäller att hålla i kunderna och göra ett bra jobb”, säger hon. Foto: Lotta Nyvall

Alexandra håller koll på folks fransar

Skolan passade aldrig Alexandra Karlsson, så förra året hoppade hon av gymnasiet. Det resulterade inte i någon långvarig arbetslöshet. Istället…

Alexandra håller koll på folks fransar

Skolan passade aldrig Alexandra Karlsson, så förra året hoppade hon av gymnasiet. Det resulterade inte i någon långvarig arbetslöshet. Istället…

Vill du läsa mer?

  • För dig som redan prenumererar, skapa ditt konto och få allt plusmaterial!

    Skapa konto
  • För dig som redan registrerat dig och vill logga in

  • För dig som vill prova Mölndals-Posten med allt plusmaterial

    Prova
Relaterade artiklar
Fler artiklar