Mölndals-Posten
Fredag, 19 januari 2018
En och en halv månad för att laga en telefonlinje, är det rimligt? undrar Kaj Nilsson.
Foto: Most photos
En och en halv månad för att laga en telefonlinje, är det rimligt? undrar Kaj Nilsson. Foto: Most photos

Ett praktexempel på privatiseringshysterin

Telia fick sin felanmälan på fast telefoni 2/12 2017 och lämnade beskedet att det beräknades vara klart 10/1 2017. Nästan…

Ett praktexempel på privatiseringshysterin

Telia fick sin felanmälan på fast telefoni 2/12 2017 och lämnade beskedet att det beräknades vara klart 10/1 2017. Nästan…

Vill du läsa mer?

  • För dig som redan prenumererar, skapa ditt konto och få allt plusmaterial!

    Skapa konto
  • För dig som redan registrerat dig och vill logga in

  • För dig som vill prova Mölndals-Posten med allt plusmaterial

    Prova
Relaterade artiklar
Fler artiklar